“Een bloemetje waard”

0063873_bloemetje_waard_marja_bosmans_gemerts_nieuwsblad-1024x684Bloemetje waard: Marja Bosmans

GEMERT – ZUTh zit in haar bloed. Marja Bosmans komt uit een echte wandelfsportfamilie. Haar vader en moeder waren actief lid van de Zonder Uitvallers Thuis en haar kinderen Inge en Tim zijn bij de Gemertse wandelsportvereniging in haar voetsporen getreden. Zelf zet ze zich al een halve eeuw in voor de club, waarvan vijfentwintig jaar als bestuurder. Nu vindt ze het tijd om het stokje door te geven.”Marja houdt van gezelligheid, is enthousiast en betrokken, maar treedt niet graag op de voorgrond”, vertelt voorzitter Linda van Melis, “Onder andere als secretaris heeft ze achter de schermen veel werk voor de club verzet. En dat is een bloemetje waard.”

Laat wat van je horen