In Memoriam: Tonnie vd Berg

Op 30 November jl. ontvingen wij het droevige bericht dat ons lid Tonnie van de Berg is overleden.

Al 41 jaar lang is Tonnie lid van onze vereniging. Eerst als actief lid, later door gezondheidsredenen, helaas niet meer zo actief.

Tonnie heeft zich jarenlang ingezet binnen onze
oudereleden-commissie;
Het organiseren van kaartavonden, de nieuwjaarsreceptie en ook droppingen voor de jeugdleden.

Jarenlang heeft Tonnie er tijdens de vierdaagse van Nijmegen voor gezorgd dat onze lopers op tijd werden voorzien van een natje en een droogje, als heuse barman.

De laatste jaren, mochten we vooral van zijn gezelligheid genieten wanneer hij een pilske kwam drinken.

Wij gaan hem missen.

Wij wensen zijn vrouw Els, hun kinderen, kleinkinderen en alle andere familieleden, vrienden en kennissen sterke met dit verlies.

Laat wat van je horen