Kilometervreet tocht Scouting Gemert

image002Op zondag 3 April 2016 is er weer een kilometervreettocht. Voor dit jaar is het een speciale editie omdat iedereen mee kan doen aan dit wandelevenement.

Informatie voor niet leden

Dit jaar kan iedereen meelopen met de kilometervreettocht. Er zijn afstanden van 5, 10, 20 en 25 kilometer. Niet scouting-leden betalen € 2,50 aan inschrijfgeld. De tocht start vanaf Blokhut “de Hoef”, De Hoef 22 Gemert. De starttijden voor de 5 en 10 kilometer zijn van 8.00 tot 10.00 uur. De starttijden voor de routes van 20 en 25 kilometer zijn van 8.00 tot 9.00 uur. Het is niet nodig om vooraf in te schrijven, dit kan ter plaatse. Jongeren onder de 18 jaar mogen alleen onder begeleiding meedoen aan dit evenement.

De korte tochten zijn uitermate geschikt als “gezinstocht”. Bij het starten krijg je een aantal opdrachten mee die je onderweg kunt oplossen.

Het is fijn als je met de fiets naar de blokhut komt.

Nadere info:

• Als je met meer dan 10 personen wilt deelnemen verzoeken we je om je vooraf even aan te melden via  kvt@scouting-gemert.nl
  • Op de blokhut is voldoende plaats om je fiets te stallen. Kom je toch met de auto, parkeer hem dan op het evenemententerrein aan de Heuvel/West-om. via het voetpad kom je al snel bij de Witte Brug, en dan linksaf naar de blokhut.

Laat wat van je horen