Nieuw clubhuis

In maart 2018 hebben we helaas ons fijne, gezellige clubgebouw aan de Churchilllaan in Gemert moeten verlaten. Tot op heden hebben we nog geen ander onderkomen, maar zijn wel druk bezig met een prachtig nieuwbouwproject samen met Scouting Willibrordus Gemert.

De blokhut aan de Hoef in Gemert, waar Scouting Willibrordus al vele jaren van geniet is aan vervanging toe, wij als wandelvereniging zijn ook toe aan een nieuw onderkomen. Vandaar dat we een aantal jaar geleden tot een mooie samenwerking zijn gekomen.

Nu we eindelijk kunnen gaan beginnen zijn we op zoek naar sponsoren. Sponsoring in geld of materialen, kleine bedragen, grote bedragen, alle beetjes helpen!

Draag je ons en/ of scouting Willibrordus Gemert een warm hart toe en wil je graag een (kleine) bijdrage doen, stuur een mail naar blokhutdehoef@gmail.com

Alvast onze hartelijke dank!